Попередня     Головна     Наступна





Текстъ № 5.


Списокъ Контаминированной (родственной Синодальной) редакцій анонимнаго Сказаній о свв. кн. БорисЂ и ГлЂбЂ.



Рукопись Московской Синодальной библіотеки. № 752, конца XVII в. — Сборникъ бЂлорусскихъ житій, л. 324 (Обозначеніе списка — П).







Варіанты по рукоп. Минскаго Церковно-археологическаго Комитета № 862, XVII в. — (Ея дубликатъ — рукопись Новгородъ-СЂверскаго Спасо-Преображенскаго монастыря № 12 (?) XVIII в.).

Заглавіє: „В тои же дн̃ь ст̃ыхъ страстотепецъ ГлЂба н Бориса, нарече во ст̃омъ вр̃щенїи романа и дда”.



1 всеи

2 новогорадЂ

3 бориса

4 лЂтехъ

5 доб. Владымеръ

6 Владымеру же хорому






7 овому

8 иншу

9 нЂтъ

10 наша

11 зъбъю

12 обЂщалися

13 таитъ

14 рекли

15 иди осядь

16 руки

17 подносити

18 нЂтъ

19 господина

20_20 нЂтъ








21 отдастъ

22 мостъ

23 а ко ровно

24 доб. вси

25 зло

26 але

27 доб. душу мою

28 не зрЂлаго

29 горасергъ

30 поверже

31 уземъ

32 суди ми

33 нЂтъ

34 воиска поидоша






35 такъ же

36 глагола

37 паки

38 побигаЂмо,

89 терпЂти

40 ЗдЂсь катается текстъ списка Минск. Ц.-Арх. Ком.






___________








Попередня     Головна     Наступна


Вибрана сторінка

Арістотель:   Призначення держави в людському житті постає в досягненні (за допомогою законів) доброчесного життя, умови й забезпечення людського щастя. Останнє ж можливе лише в умовах громади. Адже тільки в суспільстві люди можуть формуватися, виховуватися як моральні істоти. Арістотель визначає людину як суспільну істоту, яка наділена розумом. Проте необхідне виховання людини можливе лише в справедливій державі, де наявність добрих законів та їх дотримування удосконалюють людину й сприяють розвитку в ній шляхетних задатків.   ( Арістотель )



Якщо помітили помилку набору на цiй сторiнцi, видiлiть мишкою ціле слово та натисніть Ctrl+Enter.

Iзборник. Історія України IX-XVIII ст.