Попередня     Головна     Наступна





ІЛЮСТРАЦІЇ ДО ВИДАННЯ



Вступ.




Рис. 1. Київ на плані маєтків Пустинно-Михайлівського монастиря 1719 р.



Рис. 2. Поділ на Тезі Обідовського. 1689—1691 рр.




Розділ I.




Рис. 3. «Місто Володимира» та Михайлівське відділення на плані 1688 р.



Рис. 4. Успенський собор. Гравюра 1623 р.



Рис. 5. Верхній Київ та узвіз на Поділ на малюнку М. Груневега 1584 р.



Рис. 6. План Києва 1638 р. А. Кальнофойського.



Рис. 7. Київ за малюнком А. ван Вестерфельда 1651 р.



Рис. 8. Горщики та фальшивий празький гріш. Вул. Вел. Житомирська, 2, 1988—1989.



Рис. 9. Полив’яна кераміка кінця XIII-XV ст. з розкопок урочищ Гончарі та Кожум’яки. Вул. Воздвиженська, 25, 1990 р.



Рис. 10. Кераміка XIV-XV ст. та литовський денарій типу «Колюмна-Погонь» з розкопок церкви Феодосія 1989 р.



Рис. 11. М. Ф. Берлинський (1764—1848).



Рис. 12. М. О. Максимович (1804—1873).



Рис. 13. В. Б. Антонович (1834—1906).



Рис. 14. М. С. Грушевський (1866—1934).



Рис. 15. Аскольдова могила. Фото XIX ст. Місцезнаходження Пустинно-Микільського монастиря XV-XVII ст.



Рис. 16. Графіто 1257 р. з Софійського собору.



Рис. 17. Графіто «Остапка» XIII ст. з Кирилівської церкви. Фото, а — прорисовка.











Попередня     Головна     Наступна


Вибрана сторінка

Арістотель:   Призначення держави в людському житті постає в досягненні (за допомогою законів) доброчесного життя, умови й забезпечення людського щастя. Останнє ж можливе лише в умовах громади. Адже тільки в суспільстві люди можуть формуватися, виховуватися як моральні істоти. Арістотель визначає людину як суспільну істоту, яка наділена розумом. Проте необхідне виховання людини можливе лише в справедливій державі, де наявність добрих законів та їх дотримування удосконалюють людину й сприяють розвитку в ній шляхетних задатків.   ( Арістотель )



Якщо помітили помилку набору на цiй сторiнцi, видiлiть мишкою ціле слово та натисніть Ctrl+Enter.

Iзборник. Історія України IX-XVIII ст.