Попередня     Головна     Наступна





Текстъ № 14.


Къ варіанту № 176 текста № 12.


Рукоп. Казанской Духовной Академіи Соловецк. м. № 518, ч-минея 1494 г. л. 327.

(Обознач. въ текстЂ № 11 s).





Варіанты списковъ: Сахаровскаго XVI e. (C) и Успенск. Соб. № 3, 1406 г. (Y)


1 Y — нЂтъ

2 C — той, Y то и

3 Y — пирующу; С — пиръ суще

4 Y — нЂчто хотя.

5 Y — доб. иже

6 Y — доб. се

7 Y — святою сидя

8 Y — възвести

9 Y — нЂтъ

10 Y — святыхъ

11 Y — ужасе

12 Y — доб. въздвигше

13 Y — доб.. поне

14_14 Y — вм. этого за ю

15 Y — доб. самъ

16_16 Y — опущено

17 Y — сказа забывшая (?) по ряду.













Попередня     Головна     Наступна


Вибрана сторінка

Арістотель:   Призначення держави в людському житті постає в досягненні (за допомогою законів) доброчесного життя, умови й забезпечення людського щастя. Останнє ж можливе лише в умовах громади. Адже тільки в суспільстві люди можуть формуватися, виховуватися як моральні істоти. Арістотель визначає людину як суспільну істоту, яка наділена розумом. Проте необхідне виховання людини можливе лише в справедливій державі, де наявність добрих законів та їх дотримування удосконалюють людину й сприяють розвитку в ній шляхетних задатків.   ( Арістотель )



Якщо помітили помилку набору на цiй сторiнцi, видiлiть мишкою ціле слово та натисніть Ctrl+Enter.

Iзборник. Історія України IX-XVIII ст.