Попередня     Головна     Наступна





Текстъ № 15.


Къ варіанту № 175 текста № 11.


Рукоп. Кіево-Михайловскаго ыонаст. № 2582 -7 кн. 2, л. 105 и далЂе, XVI в, (М).





Варіанты рукоп. М. Син. библ., Чудова мон. № 62/264 XVI в. (Рред. Торж).

Текстъ списка СПБ. Дух Ак. Соф. 57 тождественъ издаваемому.


1 Заглавіе изъ Р.

2_2 нЂтъ.

3. — Ижеславичъ

4. и повелЂ два мужа всадити въ темницю

5_5. нЂтъ

6 доб. чюжъ

7 доб. ужасенъ

8 святую мученика Бориса и ГлЂба

9 гроба

10 доб. людьми

11 исповЂдаше

12 нЂтъ

13 покровъ

14 повелеваю

15 мою

16 доб. предъ всЂми






17 ю

18 не исправляше власть имуще а людъ мучиши въ неправдЂ

19 много зла

20 нЂтъ

21 узрите

22 замкы

23 доб. видЂвше

24 доб. зряще

25 нЂтъ

26 отверзша внутренея темница и другаго видЂвше слЂпа...

27 вопросиша и.

28 таго

29 доб. же и та ис темници

30 ему

31 мужіе

32 предсташе насильство

33 исправленіемъ

34 къ Вышеграду

35 святою

36_36 вм. этого: противная

37 пребывати намо

38 доб. ны

39 Зла находящею на ны. да и мы вопіемъ ти. слава тебЂ Христе Боже, Вседержителю Господи всЂхъ, царю. Тебе бо слава подабаетъ со Отцемъ и со Святымъ Духомъ нынЂ и присно и во вЂкы вЂкомъ Аминь.











Попередня     Головна     Наступна


Вибрана сторінка

Арістотель:   Призначення держави в людському житті постає в досягненні (за допомогою законів) доброчесного життя, умови й забезпечення людського щастя. Останнє ж можливе лише в умовах громади. Адже тільки в суспільстві люди можуть формуватися, виховуватися як моральні істоти. Арістотель визначає людину як суспільну істоту, яка наділена розумом. Проте необхідне виховання людини можливе лише в справедливій державі, де наявність добрих законів та їх дотримування удосконалюють людину й сприяють розвитку в ній шляхетних задатків.   ( Арістотель )



Якщо помітили помилку набору на цiй сторiнцi, видiлiть мишкою ціле слово та натисніть Ctrl+Enter.