Попередня     Головна     Наступна





Георгій КАСЬЯНОВ

ДО ПИТАННЯ ПРО ІДЕОЛОГІЮ ОРГАНІЗАЦІЇ УКРАЇНСЬКИХ НАЦІОНАЛІСТІВ (ОУН)

АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД


Київ — 2003





ЗМІСТ



До питання про ідеологію Організації українських націоналістів (ОУН).

Попередні зауваження

Інтерпретації

Формування ідеологічних основ

ОУН, італійський фашизм та німецький націонал-соціалізм

Друга світова війна: ревізія ідеології

Другий розкіл ОУН: "двійкарі"

ОУН (мельниківці): повоєнна еволюція

ОУН (бандерівці): нові часи, старі принципи

Замість висновків


Примітки і посилання










Касьянов Георгій Володимирович — завідувач відділу новітньої історії та політики Інституту історії України НАН України, доктор історичних наук, професор.

В брошурі подано науковий огляд історії формування та розвитку базових світоглядних і політичних настанов Організації українських націоналістів (ОУН). Проаналізовано зміни в ідеологічних програмах різних відгалужень ОУН — "бандерівців", "мельниківців", "двійкарів", їхня політична еволюція. Ідеологія ОУН розглядається в контексті інших подібних течій та на тлі сучасних наукових розробок.

Брошура підготовлена на замовлення робочої групи, що працює при Урядовій комісії з вивчення діяльності ОУН — УПА.

Відповідальний редактор — д.і.н. С.В.Кульчицький

ISBN 9660230451












Див. також:
Георгій Касьянов. Теорії нації та націоналізму, Київ, 1999.

Політологія посткомунізму. (Політичний аналіз посткомуністичних суспільств), Київ, 1995.
Роман Шпорлюк. Імперія та нації, Київ, 2000.
Ернест Ґелнер. Нації та націоналізм. Націоналізм, Київ, 2003.
Бенедикт Андерсон. Уявлені спільноти. Міркування щодо походження й поширення націоналізму.










Попередня     Головна     Наступна


Вибрана сторінка

Арістотель:   Призначення держави в людському житті постає в досягненні (за допомогою законів) доброчесного життя, умови й забезпечення людського щастя. Останнє ж можливе лише в умовах громади. Адже тільки в суспільстві люди можуть формуватися, виховуватися як моральні істоти. Арістотель визначає людину як суспільну істоту, яка наділена розумом. Проте необхідне виховання людини можливе лише в справедливій державі, де наявність добрих законів та їх дотримування удосконалюють людину й сприяють розвитку в ній шляхетних задатків.   ( Арістотель )



Якщо помітили помилку набору на цiй сторiнцi, видiлiть мишкою ціле слово та натисніть Ctrl+Enter.

Iзборник. Історія України IX-XVIII ст.