‹‹   Попередня     Головна     Наступна




ЛЬВІВСЬКИЙ ЛІТОПИС І ОСТРОЗЬКИЙ ЛІТОПИСЕЦЬ



ЗМІСТ


Передмова

Вступ

«Ісписаніє літом от Рождества Христова... року і по нім ідущих» (Львівський літопис)

«С кройніки Бельського речі потребні вибрані» (Острозький літописець)



Коментарі:

      Львівський літопис

      Острозький літописець

      Архівна і бібліографічна довідка про Львівський літопис і Острозький літописець



Словник застарілих, маловживаних та актових слів і виразів


О. А. Бевзо. Значення Львівського літопису і Острозького літописця як джерела

Іменний покажчик

Покажчик географічних і топографічних назв






Два найраніші відомі історичній науці українські літописи, що дійшли до нас у рукописних оригіналах, як джерело для висвітлення внутрішнього життя, культури і побуту українського народу, його господарської діяльності, класової боротьби в XVI — першій половині XVII ст., а також політичного становища України напередодні визвольної війни 1648-1657 рр.

До текстів літописів додано текстологічні примітки та докладні коментарі.

Розрахована на істориків, літературознавців, мовознавців, викладачів, студентів історичних і філологічних факультетів та широкі кола читачів.


За виданням:
О.А.Бевзо. Львівський літопис і Острозький літописець. — Київ, 1971. — 200 с.






Див. також: Юрій Мицик. Острозький літописець // Острозька давнина. — Львів, 1995. — Т.1. — С. 69-73.












© Сканування та обробка: Максим, «Ізборник» (http://litopys.kiev.ua)
16.IX.2001 (останні правки 29.III.2005)








‹‹   Попередня     Головна     Наступна (Львівський літопис)


Вибрана сторінка

Арістотель:   Призначення держави в людському житті постає в досягненні (за допомогою законів) доброчесного життя, умови й забезпечення людського щастя. Останнє ж можливе лише в умовах громади. Адже тільки в суспільстві люди можуть формуватися, виховуватися як моральні істоти. Арістотель визначає людину як суспільну істоту, яка наділена розумом. Проте необхідне виховання людини можливе лише в справедливій державі, де наявність добрих законів та їх дотримування удосконалюють людину й сприяють розвитку в ній шляхетних задатків.   ( Арістотель )



Якщо помітили помилку набору на цiй сторiнцi, видiлiть мишкою ціле слово та натисніть Ctrl+Enter.