Попередня     Головна     Наступна





ДИВІА






ВЂрши на рождество Христово


Єгда божиє слово от дЂви родися,

тогда вЂчная тайна мирови открися,

В ней же сокровенно бысть спасеніє наше,

сея бо постигнути нЂкто не можаше,

Єстественним разумом, понеже се дЂло

божественна разума бЂсть зЂло,

Над что болшеє в мири не можаше бити,

чесо ради прежде вЂк начат творити

Бог премудрий своєго предвЂчна совЂта,

да слово плоть приімьлет грЂховна ради навЂта,

Котороє слово днесь на землю посланно,

да будет вмЂсто книги в сердцу в[ашеи] м[ос]цЂ написанно,

Да за начертанним сим небесна чертога

доидеш сіє ти прави путь дорога.



* * *

В року тысяча шестсот девятдесят пятом,

по славном КизикерменЂ от христіан взятом,

За царства росских царей Петра, Іоанна,

за гетманства Мазепы, богом дарованна,

Сооружен єст звон сей ко божієй славЂ

до храму Успенія во градЂ ПолтавЂ,

Из штук кизикерменских, армянских, здобычных,

зъ придатком матерій, до звона приличных,

Коштом єго милости войск полтавских вожа

Павла Семеновича, Украины сторожа.

















Попередня     Головна     Наступна


Вибрана сторінка

Арістотель:   Призначення держави в людському житті постає в досягненні (за допомогою законів) доброчесного життя, умови й забезпечення людського щастя. Останнє ж можливе лише в умовах громади. Адже тільки в суспільстві люди можуть формуватися, виховуватися як моральні істоти. Арістотель визначає людину як суспільну істоту, яка наділена розумом. Проте необхідне виховання людини можливе лише в справедливій державі, де наявність добрих законів та їх дотримування удосконалюють людину й сприяють розвитку в ній шляхетних задатків.   ( Арістотель )



Якщо помітили помилку набору на цiй сторiнцi, видiлiть мишкою ціле слово та натисніть Ctrl+Enter.

Iзборник. Історія України IX-XVIII ст.