Попередня     Головна     Наступна






Микита Мелешко



НА ПРЕСВЂТЛАГО И ПРЕЧЕСНАГО АРХИЄРЕЯ НА ВСЯ ВЂНЦА УВЯЗАНІЄ НАДПИСАНІЄ


ЗвЂздьí тя и мЂсяц свьíцше з ящна являють,

Три́ рЂ́ки и рыба всего тя удобряю́ть,

Єго же нéбо вкупЂ и земля показа,

Бог же архиєреє́м призва и помаза.

Щит вЂры и благочéстія люби́теля,

Блáгости ради всЂм любéзна святителя,

Иже крéст имЂя стáда в сохранéніє,

СтрЂлà же врагов тому на уязвленіє.

От всю́ду все оружьствы себè ограждáя,

ХудóжнЂ, яко пáстыр стадо, снабдЂвáя

М[о]гутством и всегдáшным бодрым хрáненієм,

СвЂ́тел являя ся нарочи́т сый звàнієм.











ПРИМІТКИ



Микита Мелешко

Микита Мелешко народився наприкінці XVI ст.; вчився, ймовірно, у львівській єзуїтській колегії. Відомий лише один його твір — панегірик на честь арцибіскупа Яна Прохницького.


На пресвЂтлаго и пречеснаго архиєрея на вся вЂнца увязаніє. У кн.: Vota, fausta omina, gratulationes illustrissimo ас reverendissimo domino d. Ioanni Andreae Prochnicki. Львів, 1615. Підпис: Никита Мелешъко.

Публікації: Сушко О. Никита Мелешко, незвісний панегіриста XVII в. — Записки Наукового товариства імені Шевченка. Т. 50, 1902, (miscellanea), c. 1 — 8, 3.

Подається за публікацією.















Попередня     Головна     Наступна


Вибрана сторінка

Арістотель:   Призначення держави в людському житті постає в досягненні (за допомогою законів) доброчесного життя, умови й забезпечення людського щастя. Останнє ж можливе лише в умовах громади. Адже тільки в суспільстві люди можуть формуватися, виховуватися як моральні істоти. Арістотель визначає людину як суспільну істоту, яка наділена розумом. Проте необхідне виховання людини можливе лише в справедливій державі, де наявність добрих законів та їх дотримування удосконалюють людину й сприяють розвитку в ній шляхетних задатків.   ( Арістотель )



Якщо помітили помилку набору на цiй сторiнцi, видiлiть мишкою ціле слово та натисніть Ctrl+Enter.

Iзборник. Історія України IX-XVIII ст.