‹‹   Попередня     Головна     Наступна





П’єр ШЕВАЛЬЄ

ІСТОРІЯ ВІЙНИ КОЗАКІВ ПРОТИ ПОЛЬЩІ
з розвідкою про їхнє походження, країну, звичаї, спосіб правління та релігію і другою розвідкою про перекопських татар.



Переклад з французького видання 1663 року.
Київ 1993





ЗМІСТ




А. З. Барабой, Праці П. Шевальє з історії України


Панові графу де Брежі радникові короля, членові його ради, генерал-лейтенантові його військ, колишньому його послові в Польщі, Швеції і в інших державах Півночі та Німеччини

До читача

Розвідка про землі, звичаї, спосіб правління, походження та релігію козаків

Розвідка про перекопських татар

Історія війни козаків проти Польщі

Друга козацька війна




Додатки

Археографічна довідка

Примітки

Іменний покажчик

Географічний покажчик









Шевальє, П’єр. Історія війни козаків проти Польщі. Пер. з фр. Ю. Назаренко. — К.: Томіріс, 1993. — 224 с., іл.

ISBN 5-87498-087-3

Автор цієї книги — французький офіцер. 1645 року він командував загоном козаків, які були завербовані французьким урядом в Україні. Загін запорожців брав участь в облозі Дюнкерка під час Тридцятилітньої війни 1618 — 1648 рр. На початку визвольної війни 1648 — 1654 рр. Шевальє був секретарем французького посольства в Польщі. У 1653 — 1663 рр. написав розвідки про Україну, котрі, не втратили свого пізнавального значення й у наш час. Це нове видання ілюстроване творами українського та зарубіжного мистецтва.

Друкується з незначними змінами за виданням:

П’єр Шевальє. «Історія війни козаків проти Польщі». Підготували до друку А. З. Барабой і О. А. Бевзо. Переклад Ю. І. Назаренка. Київ, видавництво Академії наук України, 1960.


HISTOIRE DE LA GUERRE DES COSAQUES CONTRE LA POLOGNE avec un discours de leurs Origine, Pais, Moeurs, Gouvernement & Religion. Et un autre des Tartares Précopites. Par PIERRE CHEVALIER, Consciller de Roy en sa Cour des Monnoyes. A Paris, Chez Claude Barbin, 1663.














© Сканування та обробка: Максим, «Ізборник» (http://litopys.kiev.ua)
2.I.2005









‹‹   Попередня     Головна     Наступна


Вибрана сторінка

Арістотель:   Призначення держави в людському житті постає в досягненні (за допомогою законів) доброчесного життя, умови й забезпечення людського щастя. Останнє ж можливе лише в умовах громади. Адже тільки в суспільстві люди можуть формуватися, виховуватися як моральні істоти. Арістотель визначає людину як суспільну істоту, яка наділена розумом. Проте необхідне виховання людини можливе лише в справедливій державі, де наявність добрих законів та їх дотримування удосконалюють людину й сприяють розвитку в ній шляхетних задатків.   ( Арістотель )



Якщо помітили помилку набору на цiй сторiнцi, видiлiть мишкою ціле слово та натисніть Ctrl+Enter.