‹‹   Попередня     Головна     Наступна





Б. ГРІНЧЕНКО — М. ДРАГОМАНОВ

ДІАЛОГИ ПРО УКРАЇНСЬКУ НАЦІОНАЛЬНУ СПРАВУ



ЗМІСТ


Грінченко Б. Листи з України Наддніпрянської

Листи I-VII

Листи VIII-XI.

Листи XII-XVIII.



Драгоманов М. Листи на Наддніпрянську Україну

Листи на Наддніпрянську Україну

Додаткові листи




Сохань Павло. Б.Д. Грінченко — М.П. Драгоманов: Діалоги про українську національну справу
Жуковський Аркадій. Національне питання в полемиці між М. Драгомановим і Б.Грінченком
Лінгвістичні засади опрацювання текстів


Словник











НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАУК УКРАЇНИ

ІНСТИТУТ УКРАЇНСЬКОЇ АРХЕОГРАФІЇ

Джерела з історії суспільно-політичного руху в Україні XIX — поч. XX ст.


Б. Грінченко - М. Драгоманов. Діалоги про українську національну справу. — К., 1994. — 288 с. У книзі вперше в повному обсязі подаються листи двох видатних культурно-освітніх діячів України другої половини XIX — початку XX ст. М.Драгоманова та Б.Грінченка, в яких в полемічній формі розкриваються їх погляди на різні проблеми українського національно-культурного відродження того часу. В них читач знайде багато цінних думок, які мають важливе значення і для сучасних процесів розбудови української державності.

Для науковців, студентів та широкого загалу читачів, що цікавляться історичною долею свого народу.

ISBN 5-7702-0438-9


Упорядник А.Жуковський

Текстологічна редакція В.Передрієнка та В.Задорожного

Відповідальний редактор П.Сохань








Див. також:
ДРАГОМАНОВ Михайло Петрович. Біобібліографічний словник.
М. Драгоманов. Вибрані праці.

Б.Кістяківський. М.П.Драгоманов: його політичні погляди, літературна діяльність і життя.










‹‹   Попередня     Головна     Наступна


Вибрана сторінка

Арістотель:   Призначення держави в людському житті постає в досягненні (за допомогою законів) доброчесного життя, умови й забезпечення людського щастя. Останнє ж можливе лише в умовах громади. Адже тільки в суспільстві люди можуть формуватися, виховуватися як моральні істоти. Арістотель визначає людину як суспільну істоту, яка наділена розумом. Проте необхідне виховання людини можливе лише в справедливій державі, де наявність добрих законів та їх дотримування удосконалюють людину й сприяють розвитку в ній шляхетних задатків.   ( Арістотель )



Якщо помітили помилку набору на цiй сторiнцi, видiлiть мишкою ціле слово та натисніть Ctrl+Enter.