[Тарас Шевченко. Повне зібрання творів в десяти томах. — К., 1961. — Т. 7: Живопис, графіка 1830-1847. — Кн. 1-2.]

Попередня     Головна     Наступна





СУМНІВНІ (DUBIA)


[піктограми]

Портрет батька. Туш. [1829 — 1830] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 336

Портрет К. П. Брюллова. Олівець. 1835 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 337

Хрестовий похід під проводом Петра Пустельника. Ескізи та начерки. Олівець. [1838] . . . 338

Нарцис. Ескіз та етюд. Олівець. [1840] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 339

Мати миє дитину. Жертвоприношення Авраама та багатофігурна композиція. Ескізи. Олівець, акварель. [1840] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 340

Дерево. Начерк. Олівець. [1839 — 1843] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 341

Хлопчик з собакою в лісі. Ескіз. Олівець. [1840] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 342

Портрети П. І. та Н. О. Сапожникових. Олівець. [1840 — 1842] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 343

Портрет О. О. Агіна. Олія. [1840 — 1844] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 344

Гамалія. Олія. [1842] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 345

Портрет П. Д. Дуніна-Борковського. Олія . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 346




ОПИСИ ТА КОМЕНТАРІ

Альбом 1839 — 1843 років . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1

Альбом 1845 року . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12

Ескізи, етюди, начерки 1837 — 1847 років . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21

Сумнівні (Dubia) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46


Незнайдені твори . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 51

ПОКАЖЧИК . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 75





Художні твори 1830-1847 рр.


Альбом 1839-1843 рр.


Альбом 1845 р.


Ескізи, етюди, начерки 1837-1847 рр.








Попередня     Головна     Наступна


Вибрана сторінка

Арістотель:   Призначення держави в людському житті постає в досягненні (за допомогою законів) доброчесного життя, умови й забезпечення людського щастя. Останнє ж можливе лише в умовах громади. Адже тільки в суспільстві люди можуть формуватися, виховуватися як моральні істоти. Арістотель визначає людину як суспільну істоту, яка наділена розумом. Проте необхідне виховання людини можливе лише в справедливій державі, де наявність добрих законів та їх дотримування удосконалюють людину й сприяють розвитку в ній шляхетних задатків.   ( Арістотель )



Якщо помітили помилку набору на цiй сторiнцi, видiлiть мишкою ціле слово та натисніть Ctrl+Enter.

Iзборник. Історія України IX-XVIII ст.