[Філософська думка в Україні: Біобібліографічний словник. — К., 2002.]

Попередня     Головна     Наступна





ЗМІСТ. ЛІТЕРИ К-П



Кисіль Адам

Кістяківський Богдан

Климент Смолятич

Клірик Острозький

Княгиницький Іван

Ковалевський Максим

Ковалевський Павло

Козачинський Мануйло

Козельський Яків

Козлов Олексій

Кониський Григорій

Кононович-Горбацький Осип

Копинський Ісайя

Копистенський Захарія

Костомаров Микола

Кроковський Олександр

Кронеберг Іван

Кудрявцев Петро

Куліш Пантелеймон

Кульчицький Олександр

Кулябка Симеон

Курляндцев Микола

Ланге Микола

Лесевич Володимир

Леся Українка

Липинський В’ячеслав

Лисяк-Рудницький Іван

Ліницький Петро

Лодій Петро

Лука Жидята

Лукаш з Нового Міста

Любачинський Іван

Максимович Михайло

Маланчук Григорій

Малеванський Григорій

Мірчук Іван

Міхневич Йосип

Міхновський Микола

Могила Петро

Наливайко Дем’ян

Неволін Костянтин

Немирич Юрій

Нестор

Никифор

Новицький Орест

Олесницький Маркелін

Оріховський Станіслав

Орлик Пилип

Осиповський Тимофій

Остроумов Михайло

Павлик Михайло

Павло Русин із Кросна

Пекалід Симон

Петров Віктор








Попередня     Головна     Наступна


Вибрана сторінка

Арістотель:   Призначення держави в людському житті постає в досягненні (за допомогою законів) доброчесного життя, умови й забезпечення людського щастя. Останнє ж можливе лише в умовах громади. Адже тільки в суспільстві люди можуть формуватися, виховуватися як моральні істоти. Арістотель визначає людину як суспільну істоту, яка наділена розумом. Проте необхідне виховання людини можливе лише в справедливій державі, де наявність добрих законів та їх дотримування удосконалюють людину й сприяють розвитку в ній шляхетних задатків.   ( Арістотель )



Якщо помітили помилку набору на цiй сторiнцi, видiлiть мишкою ціле слово та натисніть Ctrl+Enter.

Iзборник. Історія України IX-XVIII ст.