[Українська Літературна Енциклопедія. — К., 1988-1995.]

Попередня     Головна     Наступна





СТАТТІ ПЕРШОГО ТОМУ УЛЕ



Від редакційної колегії.


Аарне — Авторський.

Агаков — Алегорія.

Алегрія — Аморім.

Амосов — Анічков.

Анненков — Аргентинська.

Арго — Асник.

Асонанс — Ашуг.

Бабаджан — Балкарова.

Балкарська — Басенко.

Баскська — Бен.

Бенгальська — Бжоза.

Биков — Бікчентаєв.

Біленко — Блажкевич.

Блакитний — Боконбаєв.

Болгарська — Бостан.

Ботев — Брусиловський.

Брюгген — Бумі-Папа.

Бундур — Бялокозович.

В мире — Варавва.

Варваризми — Вельтман.

Венгер — Вєдіна.

В’єтнамська — Відорт.

Відродження — Віресалінгам.

Вірмено-кипчацька — Вовчок.

Вогні — Воровський.

Вороний — В’язь.

Габашвілі — Галька.

Гаман — Гваньїні.

Гватемальська — Геродот.

Герої — Глишич.

Глібов — Головенко.

Головін — Горбенко.

Горбунов — Грабянка.

Гравіна — Григор’єв.

Григорович — Грудзінський.

Грузинська — Гуль.

Гумбольдт — Г’ята.








Попередня     Головна     Наступна


Вибрана сторінка

Арістотель:   Призначення держави в людському житті постає в досягненні (за допомогою законів) доброчесного життя, умови й забезпечення людського щастя. Останнє ж можливе лише в умовах громади. Адже тільки в суспільстві люди можуть формуватися, виховуватися як моральні істоти. Арістотель визначає людину як суспільну істоту, яка наділена розумом. Проте необхідне виховання людини можливе лише в справедливій державі, де наявність добрих законів та їх дотримування удосконалюють людину й сприяють розвитку в ній шляхетних задатків.   ( Арістотель )



Якщо помітили помилку набору на цiй сторiнцi, видiлiть мишкою ціле слово та натисніть Ctrl+Enter.

Iзборник. Історія України IX-XVIII ст.