[Українська Літературна Енциклопедія. — К., 1988-1995.]

Попередня     Головна     Наступна





СТАТТІ ДРУГОГО ТОМУ УЛЕ



Давид — Дастан.

Датська — Демчук.

Дем’ян — Джерманетто.

Джером — Діб.

Діброва — Довгий.

Довгович — Дорошевич.

Дорошенко — Друг.

Другий — Дьяконов.

Ебдошвілі — Емпедокл.

Емський — Есе.

Ескімоська — Ефтіміу.

Євангеліє — Єфремов.

Жадовська — Життя.

Жихрєв — Жюль.

З неволі — Залигін.

Залка — Заянчківський.

Збанацький — Зілинський.

Зімбабвійська — Зшитки.

Ібн Сіна — Ізмайлов.

Ізмагард — Індійська.

Індонезійська — Ісангулов.

Ісікава — Історія.

Істраті — Йошіка.

Каалеп — Калинович.

Калинович — Канді.

Каневський — Карінті.

Карлович — Каширіна.

Кашмірська — Києво-Чернігівський.

Київ — Китайська.

Кичинський — Клименко.

Климент — Коваленко.

Ковалик — Колесникова.

Колесса — Комацу.

Комедія — Концевич.

Копань — Короленко.








Попередня     Головна     Наступна


Вибрана сторінка

Арістотель:   Призначення держави в людському житті постає в досягненні (за допомогою законів) доброчесного життя, умови й забезпечення людського щастя. Останнє ж можливе лише в умовах громади. Адже тільки в суспільстві люди можуть формуватися, виховуватися як моральні істоти. Арістотель визначає людину як суспільну істоту, яка наділена розумом. Проте необхідне виховання людини можливе лише в справедливій державі, де наявність добрих законів та їх дотримування удосконалюють людину й сприяють розвитку в ній шляхетних задатків.   ( Арістотель )



Якщо помітили помилку набору на цiй сторiнцi, видiлiть мишкою ціле слово та натисніть Ctrl+Enter.

Iзборник. Історія України IX-XVIII ст.